3/16/2013

f o l l o w



Vakar užsukau į bloglovin.com ir pirmas dalykas, iššokęs prieš akis, buvo pranešimas, jog Google Reader uždaromas jau birželio 1 d. 
Pati Google Reader beveik nenaudoju, Bloglovin man daug patogesnis, visi mėgstami blogai ten. Arba tiesiog esu labiau prie jo pratusi. Bet kokiu atveju, esu tikra, jog dauguma jūsų esat Google Reader vartotojai, taigi, jei nors kiek įdomu, ką rašau ir rodau čia, įsitikinkite, jog sekate


arba



puslapius. Dar geriau, jei sekate abu. Taip pat galite sekti mano INSTAGRAM ir TWITTER paskyras. Jei netyčia domitės, kuo aš gyvenu, ką valgau, ką matau ar kokiuose vakarėliuose lankausi.


GEROS DIENOS IR NEPAMIRŠTAMO SAVAITGALIO
-I.VO-

========================================================================



========================================================================


Yesterday I entered bloglovin.com and i saw this short notice that Google Reader is shutting down July 1st.
I'm not a huge fan of GR, Bloglovin is more comfortable for me or I'm just used to using it. Yet I believe, that  many of you use GR.

So, if you care what I post here at least a little, be sure, that you're following me on:


OR



or both. You can follow me on INSTAGRAM and TWITTER, as well. Just in case you're interested in what I eat/do/see or which parties I attend.

HAVE A NICE DAY AND UNFORGETTABLE WEEKEND
-I.VO-






No comments:

Post a Comment