1/27/2013

oxblood kisses & farewell wishes












Planavau šiam įraše papasakoti apie tai, kokie nauji lūpdažiai mano kosmetinėje, ir parodyti, kaip jie atrodo pasidažius. Bet, deja deja, nuotaika visai ne spalvoms šiandieną.

Nors papasakoti vis dėlto galiu. Kad ir nematot, kaip jie realiai atrodo. Siūlau pasitelkti vaizduotę ir atkurti spalvas.
Kosmetinė pasipildė dviem naujais lūpdažiais. Pirmasis, dovanų gautas, L'Oreal Rouge Caresse, nepaprastai lengvos tekstūros ir praktiškai permatomas. Jau matau, kaip jis tampa mano favoritu darantis dieninį makiažą. Neturi ryškaus atspalvio (visgi nude), tačiau tai man turbūt labiausiai ir patinka. Visiškai nepretenzingas, tinka prie bet ko ir bet kur, jei nori sukurti natūralumo įspūdį. Kad ir permatomas, bet lengvą blizgesį ir aiškesnį lūpų kontūrą duoda. Pliusai pliusai.
O antrasis visiška priešingybė. Tamsus, ryškus, sunkesnis ir tikrai pretenzingas. Šį ne per seniausiai nusipirkau Inglot kosmetikos parduotuvėje. Pirmą kartą jį išbandžiau pas Tomą, tą naktį jaučiausi nuostabiai, manau, kad šita jaučio kraujo spalva ant mano lūpų prisidėjo prie to, kad turėjau energijos šokti iki devynių. Taigi nusprendžiau, kad ramiai gyventi negalėsiu, jei jo nenusipirksiu. 

Atitinkamai nuotaikai kartais reikia labai nedaug. Lūpdažio pavyzdžiui. Tuomet per porą minučių ramiai avelei  išdygsta aštrūs ragai ir akyse užsižiebia ugnis. 

-I.VO-























8 comments:

  1. Ziauriai graziai atrodai,o ta tamsi spalva tau puikiai tinka!

    ReplyDelete
  2. Norėčiau ir aš išdrįsti tokį tamsų lūpdažį išbandyti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tai kad labai daug drąsos nereikia :)) tik pasiruošk, jog dėmesys tikrai bus atkreiptas :)

      Delete
  3. Mua. Pasiilgau Tavęs.. ir savo lūpdažio :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aš tikiu :D primink trečiadienį, kad nepamirščiau!!

      Delete