7/20/2012

days off are the best



DAYS OFF. Days off  from work, days off from school, days off from holidays, days off from everything in life - they're the best. They're like micro changes in life that makes it easier and delights it with a pinch of  unplanned magic.

These two days off from work were much of everything. That's why I decided to upload such an amount of snapshots. They describe the mood perfectly. 



-I.VO-


 Architecture in Šiauliai. To me it's amazing.
 Reading All Quiet on the Western Front by Erich Maria Remarque. Even sky cries.
 One of the reasons why I keep coming to my hometown - nature in the yard.
 I'm actually in love with it. So compact and so comfortable!
 Another look. Not happy one, definitely. Ferocity.
 Terrace of Sun in Šiauliai. The city is full of surprises.
 That's how summer in Lithuania looks like. And I can't say I don't like it.
 A really funny painting from my adolescence. Found in garage - never finished.
 Another reason, why I keep coming to my hometown - fresh vegetables.
 My two loves: this new bag and garlic bread.
 Šiauliai.
 My cat - the only one I love.
 He's got the energy, doesn't he?
 An outfit // for the DAY OFF
 The real me.
 Another reason, why I keep coming to my hometown - sis xxx

8 comments:

  1. Skaičiau su šypsena! Tu nuostabi, sesyt

    ReplyDelete
  2. pakele nuotaika sis irasas :) toks jaukus ir mielas!

    ReplyDelete
  3. Labai geras irasas! Nuotraukos labai ivairios ir laaabai idomios, visas stabtelejau po truputi paaniluozt! Labai jauku. Ikvepei mane eit megautis savo namais, savo gatvem, savo darzovem, savo bandeline, savo kava, mano druskonio ezeru! Aciu, kad ikvepei, Ieva!

    ReplyDelete
  4. ačiū visoms!

    Nereta, nėra už ką! Žinai, ne veltui tarp nuotraukų tie komentariūkščiai, kad neprascrollintumėt išvien ;D Man vienas malonumas būti įkvėpėja, visad be galo džiaugiuos, kai žmonės sako, kad pasisemia kažko iš manęs :) Eik mėgaukis, labai teigiamai veikia!

    ReplyDelete
  5. Aaa kaip aš tave pilnai suprantu dėl tų day off'ų, kaip man jų trūksta ir kaip tavęs pasiilgau, ir mūsų vyno popiečių!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. rugpjūtį niekur nedink iš Mažeikių, aš grįšiu keliom dienom, galėsim alyvuogių užsipirkt ir vynelio pagurkšnot! pasiilgau ir aš labai!

      Delete